„Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla „Środowiskowego Domu Samopomocy „Przystań”, ul. Iłżecka 33 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2022 r.”
ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie zadania pn.: „Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla „Środowiskowego Domu Samopomocy „Przystań”, ul. Iłżecka 33 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2022 r.”
-
Termin składania ofert: do 27.12.2021 r. do godz. 13.00.
Środowiskowy Dom Samopomocy „Przystań”
ul. Iłżecka 33, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Tel. 41/2627047
e-mail: przystan@sdsostrowiec.pl
-
Tryb udzielenia zamówienia
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania przez Środowiskowy Dom Samopomocy „Przystań” w Ostrowcu Świętokrzyskim zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej kwoty 130.000,00 złotych.
- Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
-
Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Środowiskowego Domu Samopomocy „Przystań”, ul. Iłżecka 33 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2022 r.
- Zamawiający podzielił zamówienia na części, tj.:
część I – sprzedaż i dostawa artykułów biurowych i papierniczych
część II – sprzedaż i dostawa tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części.
- Formularz asortymentowy zawiera załącznik nr 2 i 3 do zapytania.
- Dostawa towaru: do siedziby Zamawiającego (ul. Iłżecka 33) oraz do budynku położonego na os. Pułanki 10 w Ostrowcu Św. w terminie 3 dni roboczych po uprzednim zamówieniu złożonym pisemnie lub przesłanym pocztą elektroniczną przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
- Płatność: przelewem w terminie 14 dni od dostarczenia faktury.
- Zamawiający informuje, iż zastosowane w wykazie artykułów papierniczo-biurowych oraz tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych przedmiotu zamówienia, określenie w formie wskazywania nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych rozwiązaniom opisywanym przez wskazanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązanie będzie miało te same cechy funkcjonalne co wskazane w przedmiocie zamówienia, których jakość nie może być gorsza od jakości określonej w specyfikacji produktu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać na podstawie stosownych dokumentów, że oferowane przez niego materiały spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
- Oferowane tonery i tusze mają być produktem oryginalnym, dedykowanym przez producenta sprzętu. Dopuszcza się zawarcie w ofercie zamienników jedynie w pozycjach wyraźnie określonych w Załączniku Nr 3.
- Zamawiający wymaga dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących, wolnych od wad oraz pochodzących z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski.
- Zleceniodawca zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego asortymentu artykułów papierniczo-biurowych oraz tonerów i materiałów eksploatacyjnych, o których mowa w Załącznikach Nr 2 i Nr 3.
- Wzór umowy dostępny jest w siedzibie zamawiającego, na zgłoszone żądanie zostanie udostępniony oferentom.
- Koszty dostarczania zamawianych towarów do siedziby Zamawiającego leżą po stronie Wykonawcy.
-
Termin realizacji zamówienia. Od dnia 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
-
Opis sposobu przygotowania oferty
- Oferta powinna zostać złożona na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
- Oferta powinna zawierać nazwę i adres oferenta, powinna zostać opatrzona pieczątką firmową oraz podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
- Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena brutto (netto + podatek VAT).
- Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty przedmiotowego zadania (sprzedaż i dostawę).
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Każdy oferent przedłoży tylko jedną ofertę na każdą część. Oferta wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona.
-
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1.
- Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 i 3.
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub wskazanie przez Wykonawcy adresu internetowego ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych, z której Zamawiający ww. dokument może pobrać.
-
Termin związania oferty: 30 dni.
-
Kryterium oceny ofert. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: całkowita cena zamówienia brutto.
-
Termin, miejsce i forma składania ofert.
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres: Środowiskowy Dom Samopomocy „Przystań”, ul. Iłżecka 33, 27-400 Ostrowcu Świętokrzyskim, bądź pocztą elektroniczną na adres: przystan@sdsostrowiec.pl w terminie do 27.12.2021 r. godz. 13.00 w tytule wpisując - Oferta na „Sprzedaż i dostawę artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Środowiskowego Domu Samopomocy „Przystań”, ul. Iłżecka 33 w Ostrowcu Świętokrzyskim” w 2021 r.
- Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Zamawiający rozpatrzy złożone oferty w dniu 28.12.2021 r. o godz. 9.00 w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w „Przystań”, ul. Iłżecka 33, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
-
Osoby do kontaktów odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących treści zapytania udziela Dorota Dorobczyńska, Ilona Gajewska.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
-
Klauzula RODO
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE/Dz.U.UE.L.2016.119.1 zwanego dalej „Rozporządzeniem UE”.
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Środowiskowy Dom Samopomocy „Przystań” z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Iłżecka 33.
- Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Środowiskowym Domu Samopomocy „Przystań” jest Pan Jerzy Tofel, mail: jtofel@fts.com.pl.
- Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu zawarcia i realizacji umowy - na podstawie art.6 ust.1 lit. b i f Rozporządzenia UE, tj. dane te są niezbędne do zawarcia i wykonania zawartej z Panem/Panią umowy dotyczącej obsługi systemów informatycznych wykorzystywanych w Środowiskowym Domu Samopomocy „Przystań” w Ostrowcu Św. ul. Iłżecka 33, zwanej dalej „umową” oraz w celu zabezpieczenia prawnie uzasadnionych interesów Środowiskowego Domu Samopomocy „Przystań” w Ostrowcu Świętokrzyskim (Administratora Danych Osobowych) związanym z umową, w tym dochodzenia ewentualnych roszczeń z umowy.
- Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być uprawnione organy publiczne, Urząd Miasta w Ostrowcu Świętokrzyski, ul. J. Głogowskiego 3/5 i podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Środowiskowego Domu Samopomocy „Przystań” na podstawie zawartej z nimi umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez Administratora Danych Osobowych.
- W zakresie związanym z ochroną Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo:
- żądania od Administratora Danych Osobowych dostępu do swoich danych osobowych,
- sprostowania danych osobowych,
- usunięcia danych osobowych lub ograniczenia ich przetwarzania,
- do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
- do przenoszenia danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych Pana/Pani dotyczących, narusza przepisy Rozporządzenia UE.
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w formie profilowania.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednakże niepodanie tych danych w zakresie wymaganym przez Administratora Danych Osobowych będzie skutkować brakiem możliwości zawarcia umowy z Administratorem Danych Osobowych.